torsdag 3 mars 2011

Elsa ♡

ElsaElsa
Godmorgon alla fina vänner!
Ibland får man ta sig tid fast tiden inte finns. Vi var på väg. Barnen tyckte rosorna på bordet var så fina. De hade slagit ut lite som många rosor inte gör när man köper dem. "titta mamma, se vad fina de är" säger de. Ja, visst är de fina. Vi kan klippa av en ros om ni vill? De ville naturligtvis ha olika färger. Ok då. Jag kanske kan få ta ett kort på er med rosen. Ja!!!! Helt plötslig var det helt ok att jag tog några bilder på dem. Jag har inte lång tid på mig, men man får vara snabb ;) Nu ligger rosorna i en vacker skål på bordet istället. Så fint!

Ta tillvara på dagen!
Kram Josefine

1 kommentar:

  1. Åhh vilka härliga glad kort - såå fina!

    Vi är fortfarande hemma...

    Kram Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine