lördag 18 september 2010

Världens bästa Ida fyller 7år ♥

Tänk vad tiden går fort. Idag fyller vår Ida 7år och jag vet en som har sett fram emot sin födelsedag så mycket :) I kväll när hon skulle gå och lägga sig sa hon "det är nog bäst jag lägger mig för då blir det snabbare min födelsedag" vidare sa hon "mamma det är nog bäst att ni går upp tidigt i morgon för jag kommer vakna typ 5 eller 6 i morgon bitti" Ja, så det är nog bäst jag lägger mig nu ;)
Ida 1år

Ida 1år

Ida 4 år

Ida 4år


Jag önskar er alla en mysig helg

4 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra, gratulerer så mye med Ida sin dag!<3 Supersøt er hun, håper dere får en flott dag! Klem Heidi

    SvaraRadera
  2. Ja må hon leva.... Massor med Grattiskramar till finaste IDA idag! En superdag med massor av presenter och tårta och skratt!
    Kramar Adam Viktor Johanna & Patrik

    SvaraRadera
  3. Grattis till söta Ida på hennes dag! Hoppas att de blir en underbar dag och att ni får en härlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja må hon leva, ja må hon leva.......Gratta Lilla Ida på hennes födelsedag!
    Hon va så fin i tidningen.

    Kram från mig

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine