onsdag 22 september 2010

Dagens tänkvärda

Tänkvärda ord

Ha en skön onsdag

3 kommentarer:

  1. Så vacker bild =) Vilka fönster blev det?? Alltid kul att se dig - var uppe och kikade på huset - känns verkligen stort nu när väggarna kommer upp :)
    Ha en mysig kväll !!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hmmm....fantastiskt vacker bild!!! Fina färger och fint komponerat!

    Men texten...den gör mig förvirrad! Sista meningen får jag inte ihop...så förvirrande när jag gillar bilden OCH jag gillar fonten och själva upplägget men texten inte går till hjärtat som allt annat!

    Helt enkelt får jag konstatera ändå att jag gillar det! :O))

    SvaraRadera
  3. Lekkert .... for meg så passer det sammen!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine