måndag 20 september 2010

Mera Ida ♥

Ida
Lite mer bilder från helgens kalas. Förra veckan när Ida kom hem med bussen kom hon gråtandes mot mig. "mamma det är min otursdag idag!" De hade lekt häst på skolan och red på varandras ryggar. Den flicka som Ida red på råkade ramla och Ida stupade med ansiktet före i asfalten. Stackare. När hon kom hem ville hon inte visa sig för någon. Hon tyckte hon så hemsk ut. "dessutom är det min födelsedag på lördag, hur ska det bli när jag ser ut så här?" Så här såg hon i alla fal ut på sin födelsedag och fast hon inte trodde det så glömde hon bort hur hon såg ut. Här är hon fullt upptagen med att öppna paket ♡
Ida kalas

Önskar er alla en mysig start på veckan.


2 kommentarer:

  1. Åh är det du som bakat den fin fina tårtan? Du har inte tänkt att satsa som tårtmakare? Kanonfin!

    Hoppas du själv får en härlig start på veckan.
    kram

    SvaraRadera
  2. nämen lilla sötnosen. Hoppas att hon inte gjorde illa sig alltför illa. Du ska du på scrappmässan i göteborg i oktober? Jag funderar på att åka. vore kul att ses.. så kan vi även träffa tipsy tessie. =) kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine