torsdag 11 augusti 2011

Vindsurfing i Apelviken

Apelviken
Foto: Hans Bergqvist, Apelviken 20110810

Apelviken var full av surfare i går. Vinden var stark och när vi cyklade i motvind kändes det som vi stod stilla. Det var en perfekt surfdag helt enkelt, varmt i vattnet, stora vågor och mycket vind. Det kan inte bli mycket bättre. Jag tycker det är helt underbart att titta på all duktiga surfare, det är helt fantastiskt att se dem hoppa och loopa. Den ena högre än den andra. Det är som ett levande konstverk från våra fönster. Här fångade min man en bild på två surfare.

Idag är det nästan komiskt lungt och stilla på vattnet. Solen börjar leta sig fram mellan molnen. Jag hoppas att det klarnar upp framåt eftermiddagen.

Ha en bra dag allihop!
Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. Wow vilken superhäftig bild!! Maffiga vågor! Jag skulle iiiiinte vilja stå på en surfingbräda där!!!! Men gissar att det är härligt för dem som gillar utmaningen :)

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. wow vilken surfare. Ja gudars vad det blåste igår.
    kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine