onsdag 13 juli 2011

Kärlek till dig ♥

Alice
Det är mitt i sommaren och livet är underbart! Barnen börjar finna sig till rätta i huset. Sommaren är helt underbar. Kvällarna ljuvliga! Jag har börjat ta hand om mig själv för första gången på mycket länge. Jag har börjat simma och det är så skönt. Först gick jag en intensivkurs i crawl som VF sim anordnar med den bästa tränaren och coachen Christina Hörberg. Vilken kick! Nu fortsätter jag träna i en simgrupp med bästa Christina som tränare. Det är ingen 1000 m bröstsim jag talar om utan hård träning. Det var länge sen jag var så trött. Men det är så roligt!

Här kommer en underbar bild på vår söta Alice. Strax före denna bilden säger min goa dotter,
-KÄRLEK TILL DIG, MAMMA. Ja, behöver jag säga att jag smälter när barnen säger så söta saker?

Så nu säger jag till det till alla er som läser min blogg och kikar på mina bilder. Jag är så glad att ni läser min blogg!

-KÄRLEK TILL ER ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine