torsdag 7 juli 2011

Glädje!

Barn

Hej!
Jag är så lycklig för alla bokningar jag fått nu i sommar. Spännande bröllop, fina familjefotograferingar, härliga barnfotograferingar och alla fina porträtt på fina studenter. Jag har dessutom många roliga uppdrag framför mig. Just nu har jag bara lite otur med min hemsida som ligger nere. Förra helgen var det översvämningar i Köpenhamn och därför var de tvungna att rädda 300 servrar. Av 300 servrar så är det endast 3 stycken som inte är tillbakalästa. Min domän ligger på en av dessa tre! Så jag hoppas verkligen att de kan läsa tillbaka den så jag får tillbaka min fina hemsida. Det är många som hört av sig till mig att ni inte kommer in. Jag kan tyvärr inte göra något just nu. Men det är tur just nu att jag har kvar min blogg.

Här kommer ett härligt glatt kort från midsommar. Alla barn på midsommarafton!

Ha nu en underbar dag!
KRAM Josefine

2 kommentarer:

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine