torsdag 27 maj 2010

Yes I do I do I do I do ♥

Att få vara med på ett bröllop så här är helt fantastiskt. Man kan både känna brudparets nervositet, lycka och kärlek och det är detta jag vill förmedla med mina bilder. Jag vill också passa på och säga hur glad jag är för alla fina kommentarer som ni ger mig. Jag blir rörd till tårar när jag läser dem. Tack snälla jag blir så glad det betyder så mycket för mig.
Näbbar
Rosenblad
Kyrkan
Lotta & Johan
Lotta & Johan
Sång
I do
Kyssen
Släkt
Kicki & Linnea
Kyrkan
Brudstenen
Kyssen
Gästerna
Näbbarna
Kram
Nygifta
Lotta & Johan

4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina foton o härligt brudpar!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Men Josefine!!!

    I "MIN" kyrka och med "MIN" favoritpräst Jan-Åke. ;) Visst är det väl fint där uppe vid kyrkan.

    Här bor jag alltså.

    ...å du vet ju vad jag tycker om bilderna.

    SvaraRadera
  3. Det är SÅ vackert!
    Då bor du fantastiskt fint!

    SvaraRadera
  4. Jag blir lite rörd när jag ser bilderna också. Så fina. Vad glad brudparet och deras vänner och släkt när dom ser på bilderna.

    Kram Lissen och trevlig helg

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine