tisdag 26 oktober 2010

Our house♡

Huset
Framsidan
Vy
Utsikt från köket
Huset
Ni som följt min blogg vet att vi håller på och bygger hus. Ett oerhört spännande och roligt projekt. Jag har alltid drömt om att få bygga mitt eget hus och just nu befinner vi oss mitt i den drömmen. Så roligt!!! Så här långt har vi kommit. Jag håller precis på och väljer toastol, blandare, dusch, handtag, kök, kakel, golv, ja allt. I inredningen försöker jag ha en neutral bas som förhoppningsvis håller över tiden. Det blir mycket vitt och natursten. Jag kommer göra ett inlägg då och då om husets utveckling.

5 kommentarer:

  1. såååå spännande med husbygge!!
    det är en härlig, men ibland, jobbig
    resa...
    efter tre år i vårt hus kan jag nu
    tänka mig att bygga igen ;)

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  2. Ser otroligt fint ut! Och vilken utsikt!!
    Kram o lycka till med allt. Att bygga hus är litegrand som en lång förlossning...

    SvaraRadera
  3. Ser så fint ut och ska bli såååå kul att få dig till Granne - tänk va mycket vi ska fika ;o)

    Massor med Kramar
    Johanna

    SvaraRadera
  4. Du måste skojja :o
    Vilken enorm utsikt, herregud vad vackert, sådär hade jag gärna kunnat vakna varje morron, jättefint.
    Ha en mysig dag.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  5. WOW! Vilken underbar utsikt! Skulle aldrig gå hemmifrån om jag hade den :)/s

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine