fredag 1 oktober 2010

Fredagsmys ♡

Sunset
Vädret har varit fantastiskt denna veckan. Härliga dagar med sol och värme och underbara solnedgångar på kvällarna. Denna vecka har jag fått mycket gjort vad gäller mina redigeringsjobb. Det känns skönt! Huset börjar också ta form. Väggarna på nerevåningen är uppe. Så kul! Jag har redan flyttat två fönster ;) Det gäller att vara med i byggprocessen hela tiden. Det är så roligt! Men det tar tid. Nu tänkte jag ta en välbehövlig helg och fredagsmys väntar.

Önskar er alla en skön helg

3 kommentarer:

  1. Det var en otrolig vacker bild du önskar oss en trevlig fredag med .. jätte bra fotat :)

    SvaraRadera
  2. Ja kvällarna har gett oss otroligt fina solnedgångar. Det är kallt och friskt i luften. äntligen är hösten här :)
    Ha en mysig helg.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Hej
    I januari hade du ute ett & tecken som man kunde gravera in namn och datum på.
    Jag undrar var hittade du det?
    kan du vara snäll och skicka mig länken eller lägga ut den på din blogg
    mvh/Ellinor

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine