onsdag 17 augusti 2011

Ny färgskala ute

Ljung

Godmorgon allesammans!

Det är en helt annan färgskala ute nu. Alla färger blir lite mjukare och varmare i sin ton. Jag tycker alla årstider har sin charm och försöker hitta det bästa med varje årstid när jag fotograferar. Snart kommer alla färgsprakande löv som faller det är så vackert! Men nu hoppas jag ändå att sensommaren håller kvar länge till för hur som hellst, jag älskar värme.

I går var jag och tjejerna på en liten utflykt i Kärradal. En underbar plats. Vi fikade på Smedjan. Vilket ställe! Så mysigt! Massor med gamla underbara ting. Sedan lekte barnen i bergen nere vid standen. Det blev en mysig dag i dag också. Nu är det inte många dagar kvar innan barnen börjar förskolan och skolan. Vi försöker suga ur det sista av sommarlovet. I morgon blir det ytterligare en utflykt. Här kommer bilder på mina härliga goa tjejer.

Alice
Ida
Elsa

Ha en mysig dag!
Kram Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine