lördag 12 mars 2011

Dubbeldusch

Badrum
Badrum
Bardum

Go´kväll!
Jag har inte uppdaterat bloggen så flitigt på sista tiden. Just nu packar vi ner vårt hem i lådor. Har lite svårt att tänka mig att hela vårt hem ska få plats i lådor. Det blir mååååånga lådor. I dag har jag städat ur Elsas nya rum. Det var länge sen det var så roligt att dammsuga! Vi kommer nämligen ställa in flyttkartonger i hennes rum. Idag står det 14 prydliga flyttkartonger där. På varje låda har jag skrivit vad lådan innehåller. Undra om jag kommer vara lika noga på låda nummer 50...

Här ser ni vårt badrum på övervåningen. Som ni vet har vi tre flickor som kommer vara i tonåren samtidigt, 12, 14 och 16. Jag vet själv att jag duschade varje morgon... Så vi planerade en dubbeldusch. Samt en toalett med en liten skärmvägg. Hoppas det kommer bli bra!

Nu ska vi ha lördagsmys med hämtmat och melodifestival. Yippi! Undra vilken låt som vinner i år. Får våra flickor välja så blir det Linda Bergtzing :)

Ha en supermysig kväll!
Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. Oj vad snyggt det kommer bli. Vad är det för märke på spottarna i taket i badrummet?

    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Spottarna kommer från By Rydéns.

    Kram Josefine

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine