måndag 28 februari 2011

Vårt kontor

Kontor
Go´kväll alla fina!
Nu händer det grejer! För varje dag som går känns huset mer och mer färdigt. Nu är det inte många veckor kvar! Åh vad vi längtar! Till och med barnen längtar nu. I höstas kunde de inte alls förstå varför vi skulle flytta. Vi trivs så bra här och vill inte flytta ifrån våra grannar :( Naturligtvis kommer vi sakna våra kära grannar som vi trivs så bra med. Men vi kommer ju bara flytta 500 meter så vi kan ju träffa dem i alla fall. Denna veckan kommer jag börja packa flyttkartonger. Just nu, före jag börjat, känns arbetet oändligt. Vet inte riktigt vad jag ska börja. I vårt förråd, eller barnens grejer eller alla böcker... Jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få hur jag packar ner allt smidigast!!!

Här kan ni se vårt kontor. Här ska jag sitta och redigera bilder och även ta många fina bilder. Längtar så!

Nu ska jag ta hand om kvällens disk och börja arbeta mig ner i vår gigantiska tvätthög!

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Josefine

3 kommentarer:

  1. Ni har verkligen valt fina tapeter till rummen. Härligt kontor och jag vet att du kommer ta många fina bilder. Det är en underbar känsla att få flytta in i ett nytt hus.

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att ni kommer få ett helt fantastiskt nytt boende, vilken utsikt!!!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine