torsdag 2 september 2010

Familjen Sivertsson Paul Pont ♥

På väg
Just nu jagar jag klockan. Jag vill ägna min tid till att redigera färdigt mina bilder. Men just nu renoverar vi färdigt vårt hus. Nästa vecka ska vi ha visning!!! och då vill man ju ha fint här hemma. Dessutom har vi börjat bygga vårt nya hus! Vilket är SÅ roligt men det tar också tid, och det måste få ta tid. I går kväll var jag ute med denna fina familjen och fotade. Jag har så många fina bilder som jag kommer visa snart här på bloggen. Men denna bilden tycker jag själv mycket om. Den säger mer än tusen ord...

1 kommentar:

  1. Underbar - vilken känsla du fångat här och så sköna färger ! Ska bli så kul att se mer bilder på denna söta familj ✿
    Kikade på tomten - ni kommer verkligen att älska att bo där - vilken utsikt !!
    Kram Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine