lördag 20 februari 2010

Snö, snö, snö...


Snö, snö, snö, och det kommer mera snö. Under de åren vi bott i Varberg så har vi inte många vinterbilder. Den dagen det har varit snö så har vi skyndat oss ut för att åka skidor, åka pulka och bygga snögubbe. Har vi haft tur så har snögubben stått kvar några timmar... Denna dagen har man varit tvungen att ta kort för annars kanske vi inte får några vinterkort i år... MEN i år har vi fått så mycket snö man bara kunde drömma om. Vi har hunnit göra allt och mer där till. Tom suttit inne och bara myst och tittat ut på allt det vackra. Om jag nu får som jag vill skulle jag vilja ha lite sol i morgon för tänk vilka bilder man då kan ta :) På denna bilden har jag testat en ny action. Vad tycker ni om den?

2 kommentarer:

  1. Heeeej. Va gullig du e. Tack. Här är det galet mkt snö. =) Det yr och yr. Vi bor ju vid havet så det blåser en del. Riktig snöstorm.. lite häftigt faktiskt.j

    kram

    SvaraRadera
  2. Här har vi klarat oss idag, men det verkar varit riktigt illa på många ställen idag.. Hoppas du får en fortsatt skön helg!!!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine